söndag 24 januari 2016

Everyday of our lives, wanna find you there, wanna hold on tight.

Jag har så fina vänner! Jag är tacksam för var och en av dem. Jag är lycklig för varje vän som finns längre bort, som finns nära mig, som jag inte träffar så ofta och alla dem jag träffar dagligen. Speciellt här i Vasa blir det extra viktigt med goda vänner eftersom de är som ens familj. Vad skulle jag göra utan min tvilling? Eller alla mina systrar och bröder vid Studentmissionen? Eller alla mina syskon i skolan? Utan att glömma alla mina kusiner som bor längre bort. Alla är så betydelsefulla för mig. Det vill jag att ni skall veta. 

Varför all den här tacksamheten? För att ni är värda det så klart. Jag har haft ett skönt veckoslut och jag har fått träffa många vänner samtidigt som jag har fått ta tid för mig själv. Vi var en sväng till stan med Soffi och dessutom har vi skrivit på gradun. Dessutom har det varit chill/spelkväll både igår och idag. Finns det något bättre? Skulle inte tro det. 

Jag känner mig redo för en ny vecka! Jag hoppas också du har fått ladda batterierna och ta emot den nya veckan med nya krafter. Det jag ser mest fram emot med den här veckan är Disciple konferens i Helsingfors under helgen. Jag får åka hemhem samtidigt som jag får delta i en av de bästa konferenserna! Det skall bli SÅ BRA! Det är viktigt att ha något att se fram emot varje vecka. Varje dag kan du upptäcka något nytt eller njuta av vardagen. Jag måste säga att vardagen, livet här och nu, är de bästa som finns. 
KÄRLEK!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar