söndag 26 augusti 2012

Welcome to my home!

Idag på morgonen åkte mamma, pappa&Anton hem. De har hjälpt mej att få allting i ordning i min lägenhet. Nu är jag ensam här och förstår nog inte ännu att jag skal bo här hela året och studera. Jag antar att man förstår det först när vardagen slår till. Just nu myser jag bara här och kollar på TV.
Nu skall ni få se ur jag bor:
Välkommen in!
Köket är genast till vänster när man kommer in.
När man går lite längre fram kommer sedan WC:n
Längst in finns det stora rummet.

Jepp, jag har en liten TV.
Arbetshörnan


Om du någonsin är i Vasa, välkommen på besök!

3 kommentarer:

  1. Jättefint! :) Du kommer säkert att trivas bra! Robin har en precis likadan lägenhet så ni bor säkert i samma hus. Lycka till!

    SvaraRadera
  2. Wow så snyggt! Nu ångrar jag nästan att jag inte också flyttar hemifrån, det sku vara roligt att inreda en egen lägenhet! :) Och jag ser att jag hänger på väggen! ;)

    SvaraRadera
  3. Tack så mycket! Jag e själv jättenöjd med slutresulatet (:
    Hanna, din dag kommer ännu o säklart e du på väggen :P

    SvaraRadera