tisdag 28 augusti 2012

I'm gonna live my life, I know we gon' be alright

Min första skoldag. Låter som en uppgift man gjorde i lågstadiet. Vilket ju passar bra eftersom jag studerar till klasslärare. Nu är jag verkligen inskriven och anmäld som studerande i Åbo Akademi, Pedagogiska Fakulteten. För att ge en helhetsbild har det varit en mycket lyckad dag! Jag vet redan nu att jag kommer att trivas superbra. Alla människor är så omtänksamma och trevliga. Jag tycker synd om er andra som inte finns i Vasa för tillfället. Det kommer att vara en vecka fullspäckad med information, så vi ska se om jag får en helhetsbild av allting eller bara ännu fler frågetecken.
Nu är det nog dags att uppdatera beskrivningen om mej själv från det här:

Jag heter Ida, 19 år, ABI ochbor i huvudstadsregionen. Jag älskar innebandy, jag har spelat i 8 år. För tillfället spelar jag i damerna, B-flickorna och coachar D-flickor. Jag är troende och tror på att det finns en Gud som lyssnar och älskar mej för den jag är. Jag är äventyrsvillig, glad och smått konstig! Jag älskar livet och tror att det finns nånting stort planerat för mitt liv!

till det här:

Jag heter Ida, 19 år, klasslärarstuderande och bor i Vasa. Är ny inflyttad och gulnäbb. Skall börja ett nytt skede i mitt liv och det känns bra. Jag älskar livet och vet att jag är på rätt väg. Är en glad, fjantig och omtänksam person. Säger vad jag tycker och borde lära mej att ibland vara tyst. Jag är troende och tror på att det finns något stort planerat för mitt liv men också ditt liv!

Puss&Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar