torsdag 16 augusti 2012

Does he brush up, he never brushed up, He does nothing, the boy does nothing.

Säger bara: ingen är välkommen hem till mej för tillfället. Inte för att jag är elak utan för att mitt rum för tillfället ser ut som en soptipp. Jag har inga gardiner, vilket gör sovande mycket lättare. Inga mattor på golvet för jag vill inte smutsa ner dem efter att mamma har skrubbat dem. Jag har boxar med mina flyttgrejer och mina hyllor börjar tömmas av saker. Jag har bara helt enkelt strunta i att städa för att jag ändå flyttar om en vecka.

















Jag måste ju ge en liten sneek peak på hur min lägenhet kommer att se ut. Färgerna är kanske inte de bästa på bilden, men soffan är alltså en helt vanlig vit bäddsoffa (välkommen till Vasa sen!) och till dynorna har jag matchande gardiner.


Imorgon blir det första arbetsdagen för min del, det har inte varit behov av vikarie de tre första skoldagarna. Skönt att få göra något! Väggarna här hemma har börjat ramla ner på mej och jag behöver verkligen något att göra. Jag har njutit helt tillräckligt att sköna lugna dagar, nu skall det göras något. Jumppalärare imorgon, så det blir friidrott hela dagen. Jess!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar