torsdag 23 augusti 2012

And I will always love you!

Mitt rum är ganska tomt för tillfället. Det enda som finns där är min säng, en expedit hylla och en korgstol. Allt annat är packat och klart för morgondagen, för då är det nämligen flyttdags! Lite konstigt känns det måste jag erkänna. Man förstår det inte riktigt.
Detta inlägg tänker jag tillägna alla mina härliga kompisar i södern.

Mina underbara Lärkan kompisar som gjorde mina tre år till de bästa någonsin!

Alla fina människor i Grani Youth. Ni kommer att vara i mina tankar varje onsdag!

Jenny&Karin som man kan lita på i vått och torrt som för alltid har varit mina vänner.

Kag komemr att sakna detta ställe, nämligen Fila och alla människor som finns där.

Mexxi som man ALLTID kan tala med om vad som helst.

Kommer att sakna mina och Emmys alla galna stunder och ideér.

... och alla andra som jag inte nämnt men som finns i mitt hjärta!

1 kommentar:

  1. Lycka till! :)
    Och glöm aldrig att tågen numera går på typ 3½ timme till Hesa... Då det känns jobbigt med alla dialekterna och konstigheterna ibland KAN man faktiskt komma ti Nyland. ;)
    Kram

    SvaraRadera