tisdag 14 augusti 2012

När jag går ner, när jag går ner, när jag går ner

I'm just so freakin pissed off right now!! Jag var ute på länk idag för att få klarhet i mina tankar. Jag har en lite crapy period på gång, utan att gå mer in på detaljer. Men tror ni att jag kan springa? Hela halsen är full med slem, det krampar i axeln och jag får ingen luft! Varför, varför skall jag har astma? Om man nu ens kan kalla det astma eftersom jag enligt papprena är frisk. Jag är så STÖRD för tillfället. Jag orkar inte mer gå till läkarna eftersom de inte får någon klarhet på hela saken. Jag orkar inte gå igenom alla tester, jag orkar inte höra läkarna säga att de inte kan göra något åt saken, jag bara inte orkar mer. Jag får bara leva med det att jag inte kan gå ut på en länk då när jag behöver det. Jag får bara leva med det att jag inte kan träna för fullt, till min kapacitet. Sånt är livet och man får ta det som det är. Just nu är jag bara freakin pissed off!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar