söndag 23 mars 2014

we could just run them red lights

Vart försvinner alla veckor? Det är söndag och jag kan inte förstå vart veckan har försvunnit. 

Just nu är jag hemhemma i Grani. Jag åkte ner på torsdag. Orsaken varför jag är här är främst på grund av jobb. En lärare frågade redan i februari ifall jag hade möjlighet att vikariera fredag, måndag, tisdag och onsdag. Jag tackade ja till erbjudandet så nu är jag här. Det roliga är att jag har fira händer när det gäller vissa lektioner. Så jag får själv planera lektioner vilket är en stor fördel när det gäller mina studier. Klassen jag har är underbar så det skall bli fyra riktigt roliga dagar men samtidigt utmanande.

Igår åkte vi till flygfältet för att hämta pappa som har varit på en arbetsresa. Innan vi åkte till flygfältet stannade vi i Kaari (ett shoppingcenter) för att shoppa och äta lunch. Mamma hade lovat mig en jeansjacka några veckor tidigare och nu äntligen fick jag den. SUPERGLAD! Vi åt pasta till lunch. Ett mycket bra ställe. När vi var färdiga åkte vi till flygfältet. Innan pappas plan landade drack vi kaffe från Starbucks och åt chokladkaka. En mycket lyckad dag!


Nu borde jag göra skoluppgifter, men jag är inte riktigt motiverad. Det är väl bara att sätta ner sig och försöka få något nedskrivet. Dessutom borde jag planera en lektion jag skall ha imorgon. Jag har ännu hela dagen på mig. Klockan är bara 13. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar