tisdag 4 mars 2014

Life is a journey, where you stumble and fall

Tjenare bloggen! Det var en tid senast.

En ny vecka har börjat. En ny vecka med föreläsningar och övningar. Förra veckan fick jag njuta av föreläsningsfrivecka (=sportlov). Jag är tacksam över att jag fick jobba några dagar och att jag fick träffa många fina vänner. Det betyder mycket för mig! <3 Nyland, vi ses igen om ungefär två veckor. Fyra dagars vikariat på kommande. CAN'T WAIT!

Veckan har börjat bra. Hade skoldag till 17.30 igår, inte så roligt. Sedan orkade jag inte göra desto mer. Jag fyllde kylskåpet och tog det lugnt resten av kvällen. Idag har det varit en rolig dag. För det första är det ju fastlagstisdag så vi fick fastlagsbulle i skolan. Sedan gick jag och några vänner för att kolla fastlaskiainen. Det var väl helt okej. Jag förfrös mina tår. Converse i mars är kanske inte så smart. Vi gav upp och gick hem till Sandras. Vi chillade där halva dagen, spelade spel och hade det roligt. Ibland är det skönt att bara göra något spontant och inte stressa över något annat. Kvällen har gått åt till att läsa på fysiktenten som jag har på fredag. Känner mig lite stressig över den. Det är så mycket man skall kunna och inte minst förstå. Fysik kan man inte hitta på och "flumma" vad man själv tycker. Bra skall det gå, måste bara fokusera!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar