tisdag 7 januari 2014

I don't, I don't, don't know what it is, but I need that one thing and you've got that one thing

Jag vet inte hur många Directioners som finns där ute, en hel del egentligen, men jag menade mera de som läser min blogg. Hur som helst, jag vill varmt rekommendera One Direction: This Is Us. Jag såg den för några dagar sedan och storgillade den. Jag vet inte hur mycket som är sant och vad som endast är skådespel framför kameran, men jag bryr mig inte. Dokumentärer är alltid lite sådana att de kan ge en fel bild. Jag tyckte ändå att killarna verkade äkta och att det faktiskt kan se ut så där en dag ute på tour. Superroliga killar, alla deras skämt och spratt. Skulle kunna göra vad som helst, i alla fall nästan, för att chilla med dem en dag. För alla er Directioners eller icke-Directioners, se den!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar