tisdag 14 januari 2014

C’mon c’mon, it ain’t no way of walking out, show me what you’re all about

Halo bloggvärlden! Det var ett tag senast. 

För en vecka sedan kom jag tillbaka till Vasa. Studierna har börjat igen och man har vaknat upp från jullovskoman. Förra veckan hade jag endast tre lektioner så jag kan inte klaga. Dessutom var alla lektioner fysik och jag har väntat med stor iver sedan hösten med att få börja med fysik. Under fyra lektioner har vi redan hunnit leka med en mikrovågsugn, sprängt en Brungbergs chokladkyss och räknat verkningsgraden. Tummen upp för fysik kursen!

Dessutom har jag hunnit träna en hel del så det känns bra. Nu hoppas jag bara att min motivation håller och att jag ska kunna planera min tid bra.



Just nu försöker jag få gjort en uppgift från hösten som skall vara inlämnad på fredag så att jag sedan kan fokusera på en tent som jag också har på fredag. Kämpa på Ida! Jag har nog ryckts från jullovskoman med en chock. Bra skall det här gå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar