tisdag 28 januari 2014

Cause you had a bad day, You're taking one down

Jag måste få avreagera mig på något sätt så dagens inlägg kommer att vara ganska surt. Bara som varning. 

Idag är det en riktigt, riktigt dålig dag. Jag har en hemtent som skall vara inlämnad på fredag som jag inte ens har börjat med. Jag är mest frustrerad på mig själv när jag inte kan få uppgifter gjort. Nu har jag lärt mig att ifall det finns en möjlighet att skriva i par eller i grupp så tar jag den chansen. För att arbeta ensam leder endast till frustration och irritation. Dessutom är jag riktigt dåligt sällskap. Därför vill jag be om ursäkt till er alla som har med mig att göra då jag har en så här dålig dag. Förlåt! 

Det hjälper inte att universitetsbiblioteket ligger på det mest idiotiska stället i Vasa. Att gå till Trittan är skitjobbigt. Tyvärr så är det så att man måste använda sig av litteratur i vissa uppgifter så då måste man dra sig dit. Det är också smått enerverande att alla exemplar på den bok jag behöver är utlånade. 

Äntligen när man kommer till butiken och ska köpa mat för veckan så märker man att Minimani har slutat sälja min favorityoughurt. WHY ME!? Nu måste jag hitta en ny youghurtsort, vilket gör mig ännu mer störd. Vad kan ännu skita sig? 

Nu måste jag lugna ner mig och göra det bästa av situationen och försöka börja med hemtenten. Jag vill bara igenom. Jag har inga krav. Bara den blir färdig och godkänd. Då är jag nöjd. 



Hoppas ni alla har en lite bättre dag! 

2 kommentarer:

  1. Kanske dom bara hd slut på din youghurt :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Noup! Dom hade replacea den med nån ny smak :(

      Radera