söndag 5 januari 2014

Don't forget where you belong, home, If you ever feel alone, don't

De senaste dagarna har det varit lite allt möjligt på gång. Eftersom det har varit min sista vecka i södra Finland har jag försökt träffa många vänner. Nyåret firade jag med mina fina Lärkan vänner. På torsdag blev det shopping och lunch med en härlig vän som jag har känt sedan barndomen. På fredag var vi och äta kinamat med familjen. Igår spenderade jag dagen i Borgå tillsammans med två underbara Borgå tjejer. Idag har jag hunnit vara på gudstjänst, träffat en fin metsku kompis och dessutom varit på besök till mommo.

Såååå GOTT!! Nomnomnom. 
Imorgon gäller det att hoppa på tåget och åka tillbaka till Vasa. Det känns nog skönt. Jag skulle inte orka studera (heh heh..) men det skall bli härligt att träffa alla vänner och få bo ensam igen.

Det betyder att jag borde packa idag, men kommer nog att sitta fastklistrad vid TV-rutan. Först kommer det en klassisk Finland - Sverige ishockeyfinal och sedan blir det Finland - Slovakien i volleyboll VM-kval.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar