fredag 2 november 2012

You gotta get up and try, try!

Härligt med veckoslut!
Idag skall jag och skaka loss. Pendulum kommer att vara i Vasa idag så det skall bli en natt full med dans och awesomeness. Resten av helgen kommer jag att spendera i Åbo med mina två härliga vänner. Jag har väntat hela veckan på det här! Inget gör mej gladare än veckoslut som är värda varenda penni.

Jag måste ju bara dela med mej den här sången. Helt bäst! Och mej stör det inte att killarna är smått snygga också.



ps. Hoppas ni tycker om min nya design på bloggen.


1 kommentar:

  1. Det är ganska lustigt, för jag har också funderat byta layout på min blogg och när jag prövade olika varianter gjorde jag exakt en likadan bakgrund med små prickar som du har nu, förutom att den gröna färgen var lite mörkare. Så joo jag gillar din nya layout! Jag kanske själv tar en liknande inom kort! :)

    SvaraRadera