söndag 11 november 2012

So tell me boy if every time we touch, You get this kinda rush

Har haft ett super veckoslut!

Fick besök av en härlig Borgå tjej. På fredag tog vi det lugnt och kollade på Hunger Games. På lördag var vi ute på stan och shoppade och drack en kaffe. Senare på kvällen gick vi ut för att se nattlivet i Vasa på en lördag. Lugnare än vad man skulle tro. Vi hade roligt och dansade halva natten! Denna dag har gått lite trögare.

Vi bakade mockarutor och kan ju bara säga att då man tar fram kameran blir allt mycket roligare. Vet inte när jag senast hade en sådan skrattattack som jag hade igår!

Denna bild bjuder jag på. 

Vi fick också ett samtal från USA på lördag kväll. Mina käraste och bästaste vän Sandra ringde!! Det var så härligt att höra hennes röst, men nu SAKNAR jag henne bara mera. Puss på dej!

Just nu sitter jag och lyssnar på One Directions nya skiva. Den är helt BÄST! Love it. One Direction in my heart. 

1 kommentar: