lördag 24 november 2012

I need that stupid kind of love right now

Jag är hemma i Grani för tillfället. Jag kom redan på torsdag eftersom vi igår hade ledig dag. Fick vikariera igår och det var roligt. Sedan var jag och firade min fina vän Anna som blivit ett år äldre. Idag har jag varit på en 18-års fest och imorgon blir det släktkalas för mej och brorsan. Mycket kalasande här!

Igår kom jag fram till att jag verkligen inte har saknat den negativa atmosfären här nere! Det bara slog mej igår att Vasa är en mycket trevligare plats. Alla är så sura hela tiden här nere. Ingen ler mot en, servicen är dålig, människor är instängda, man får inte ett glatt svar om man frågar något, ingen kan ha roligt på riktigt... Det är riktigt jobbigt att gå omkring i stan! Inte stämmer det ju på alla och allting, men det finns en skillnad och man märker den när man har varit borta en längre tid.

Nu på samma gång kan jag ju meddela att jag inte kom igenom artkännedomstenten. Murr! Jag var helt säker på att jag hade fått sju rätt i djuren, men enligt poängen hade jag sex rätt. Nu måste jag påriktigt lära mej arterna och jag kommer aldrig att klara det. Skulle ha lust att skriva något fult, men sådan är inte jag.

 Redrama - Dumb!
Sjukt bra biisi för att pigga upp den dystra hösten.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar