söndag 18 november 2012

So come back to the light, to the love, you will find

Jag har ingen aning vad som hände med mitt förra inlägg! Det är inte meningen att det skall vara svärtat. Blogger som strular lite.

Det här veckoslutet har gått snabbt. Är nog inte redo att fara till skolan imorgon, men som tur har jag en kort dag. På lördag morgon åkte jag till Kornvik lägergård. Det var Alphahelg som gällde. Det var så skönt och avslappnande. Precis vad man behöver en dyster höst. Vi hade undervisning om Den Helige Ande, vilket var jätteintressant! Annars så tog vi det bara lugnt, lärde känna varandra bättre och åt god mat.
Idag har jag fått en del saker gjort, men ändå inte så mycket som jag borde. Har kollat på en film idag, Fireproof. Helt super! Rekommenderar varmt. Jag brukar inte vara så känslomässig av mig, men några tårar rann ner för min kind. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar