tisdag 27 november 2012

Just give me some more time

Jag tror alla vet den där känslan då man är helt säker på att lärarna har en liga där de funderar ut hur de skall jäklas med sina elever. Varför skulle de annars sätta alla deadlines på en och samma gång? Jag brukar inte stressa, brukar ta allting ganska lugnt men just nu börjar jag känna mig lite ängslig. Jag skulle kunna lämna allting, åka någonstans där ingen skulle få tag på mig och inte bry mig. Dagdrömmar, varför blir ni aldrig verklighet?

Jag kan ju dela med mej av allt de jag ska göra:

  • Geografi provkonstruktion med facit och vitsordsskala
  • Kemi begreppskarta
  • Ett STORT slöjdarbete
  • Utbildning och Samhälle tent på fredag
  • Matematik kompleteringsuppgift
  • En liten del kvar i ett biologiprojekt
  • En slöjdpärm där vi ska skriva vår process under hösten
  • Matematik tent nästa vecka
  • Gymnastik hemuppgift (den svåraste av alla)
  • Biologi artkännedom om några veckor
  • Fysik och Kemi tent kommer också vid något tillfälle
  • Pedagogisk Psykolgi tent den dagen då jag får jullov
  • Gymnastik mapp som man skall gå igenom och kommentera
  • Matematik baskunskapstest
Allt det här på tre veckor! Älskar att studera. Lite får man ju skylla på sig själv, men samtidigt är det mycket på gång hela tiden så man får inte allting gjort hur man än försöker. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar