tisdag 13 mars 2012

When you have something to do, and you don't do it.

Rella skrivningar imorgon, iik! Jag vill så ha ett L. Jag kommer att bli besviken på mej själv om jag inte får det. Kanske jag har lite för höga amitioner, men rella är faktsikt det enda ämne jag verkligen kan och vill få det bästa i! Nu får jag bara hoppas att frågorna är sådana att de passar mej.

Det var så skumt för några dagar sedan. Jag satt på mitt rum och läste. När jag efter en stund kom till vardagsrummet och kollade ut var det helt dimmigt. Det är något fascinerande med dimma! Lite kusligt men härligt på samma gång.

1 kommentar:

  1. Lycka till!!! :D Hoppas det inte går på samma sätt för dig som det gick för mig (jag sade åt alla att jag ville ha L, men när det inte skedde... ja, då kunde jag inte annat än önska att jag inte hade öppnat min stora trut).
    //H (orkade int logga in)

    SvaraRadera