torsdag 15 mars 2012

Carpe Diem



Tiden bara flyger iväg! Jag komme ihåg när den här bilden var tagen och det väcker så fina minnen. Okej, jag skall inte ljuga för er. Jag kommer inte ihåg något från den där tiden, jag var faktiskt 1 år. Jag skickade in min ansökningsblankett till Peffan idag. Man känner sig så gammal mitt i allt. Tiden går så snabbt förbi att man måste ta vara på varje stund i livet. För de alla räknas!

På bilden är jag babyn längst till höger, i min mammas famn. På vänster finns min superhärliga vän Jenny. Vi har varit vänner sedan vi föddes. Tänk att man har sådana vänner <3

2 kommentarer:

  1. hihihihihi tack <3 Du e o en superhärrrrlig vän! <3 :)

    SvaraRadera
  2. du ha bra mattahuvve;) de e den 9.4.93, du e typ 4-5 månader gammal, hahah, repes:D

    SvaraRadera