onsdag 7 mars 2012

Welcome To My Life

Alltså tiden far ju bara helt för snabbt! Jag skall skriva nästa vecka, wh00t? Jag bara känner hur stressen kommer över mej, men jag skall nog klara det. Mitt rum, eller rättare sagt mitt skrivbor, ser ganska messy ut. I alla fall der set ut som jag gör något, vilket jag gör! Läser psykolgi och skriver anteckningar 24/7, eller i alla fall nästan. Jag börjar typ 10 på morgonen och slutar nio på kvällen. Matpauser har jag nog, so don't worry. För tillfället har jag lite kalla känslor för skolan och ABI året, först var det roligt men nu... är det mindre roligt...

datorn fick jag låna från pappas jobb. Den är kanske 10 år gammal, men fungerar riktigt bra. Jag kan inte vara på vår dator hemma för annars skulle jag hamna på facebook hela tiden. Det enda jag behöver är Word och det har jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar