tisdag 27 mars 2012

And I will try to rise up

Kanske en lite vilseledande rubrik. Det jag alltså menar att jag bokstavligen skall försöka resa mej upp från den här stolen. Köpte månadskort till gymmet idag och mina muskler är helt totalt i lås. Så går de när man inte motionerar tillräckligt. Så alla små barn: Motion är viktigt! Fast min förklaring till varför jag int har kunnat göra något på läääääänge är ändå relativt bra. Attans astma mediciner som jag int har. Nå, livet fortsätter med ett leende på läpparna.

Kesäkunto, here i come!

2 kommentarer:

  1. Haha, du verkar vara på samma spår som jag. Ska också försöka bli lite duktigare nu när vi e fääääärdiga. Får se hur det går: senast satsade jag mera på att göra ett jumppaschema än att sporta:P
    -Linn

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, låter bra! :p joo, jag ska nog fara varannan dag till gymmet, har ändå betala skitmycke för månadskorte! Lycka till med ditt! ;)

      Radera