söndag 25 mars 2012

So let hope rise and darkness tremble in Your holy light

Jag har haft det bästa veckoslutet på LÄNGE! Allting började med att jag skrev det sista på fredag. Efter det var allting ganska mycket positivare. På lördag åkte jag till stan för att träffa supersöta Sandra. Vi shoppade lite och for sedan och äta till Chico's. nomnom!Sedan kom dagens höjdpunkt: HILLSONG STOCKHOLM KONSERT i Fila. Man kan beskriva konserten med ett ord, awesome. Helt otroligt då över 100 personer prisar Herren och man bara kan känna hur himlen finns över stället. Det var precis vad jag behövde. Vilken styrka och kraft i att bara få lovprisa med hela sitt hjärta. Efter konserten kom Sandra övernatten till mej. Nästa morgon bar det av till Fila igen. Gudstjänst med Hillsong Stockholm. Säger bara att jag tycker synd om er som missade det.
Efter gudstjänsten for jag och Sandra för att titta på The Hunger Games. En film som jag verkligen rekommenderar! Intressant måste jag säga. Borde kanske ta och läsa böckerna. Nu sitter jag bara hemma och alla sånger spelas om och om igen i mitt huvud. Jag känner mej verkligen taggad för den här våren och väntar med iver på allt som kommer att komma. Köpte denna skiva och lyssnar på den för tillfället, LOVE IT!

ps. ursäkta för bildkvalitén. Fotade med en digikamera, orkade inte ta med min järkkäre.

4 kommentarer: