fredag 20 juni 2014

YELLOW HOUSE

Vad har hänt under veckan efter Sverigeresan? Not much måste jag säga. Jag skall ändå försöka hitta några små positiva och negativa från denna vecka: 

På måndag var det äntligen ett nytt program på Bodypumpen. Man får alltid en extra kick när ett nytt program börjar. Då orkar man igen!

+ Jag hittade ett par sköna lenkkiskor för ett ganska förmånligt pris. Härligt med ett par ordentliga skor.

Mina fina skor! Man kan välja svart eller orange snöre. 
+ VM i fotboll! Jag vet inte hur många timmar jag redan har satt på att sitt framför TV:n. Jag vill inte ens veta. Allt för mycket.

Spanien föll ut redan i grundserien. Pinsamt. Regerande världsmästare och europamästare. Kanske det blev för mycket press. Nu vet jag inte riktigt vem jag skall heja på. Endera Brasilien eller Holland har jag på känn.

Med tanke på Spaniens förlust passar FIFAs logo superbra!
+ Jag vill inte skryta, men jag är så glad. Mina studier i teologi har börjat bra. I de åtta essäer jag har skrivit under har jag endera fått vitsord 4 eller 5 (skalan är 1-5). Som kursvitsord får jag 4! Nu känns det bra att fortsätta.

Midsommarn firas hemma med mamma och pappa. Eller kanske det är ett plus. Jag har inte ännu bestämt mig, men lite ledsamt känns det ju. Inte för att det är något fel med mamma och pappa, men.

+ + Softengines nya biisi Yellow House! Ett enormt plus. Jag älskar låten! Om de fortsätter på samma sätt blir jag nog deras största fan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar