torsdag 12 juni 2014

Even though we may be different, we're really all the same

VILKEN UNDERBAR DAG! Även om det har regnat hela dagen, non-stop, kan jag inget annat än vara glad. Dagens tre plus:

+ Jag har äntligen lämnat in alla skoluppgifter för detta läseår. Om man är lat så är man. Nu har jag officiellt sommarlov, inget som håller mig nere.

+ Idag börjar fotbolls VM! Hallelujah! Äntligen kommer det något bra från TV:n. SPAIN! <3
+ Imorgon bär det av till Sverige. WoopWoop! Hur länge har jag inte vänta på det här? Nu är det endast några timmar kvar tills jag sitter på flyget. Spännande. Jag är kanske lite besviken på att jag inte är mer taggad, men jag tror det kommer imorgon när jag faktiskt förstår att jag är påväg.


Även gråa, trista och regninga dagar har sina guldkanter! Kom ihåg att leta efter dem. Allt blir så mycket bättre. 
Underbara systern <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar