torsdag 5 juni 2014

I got my mind made up, man, I can't let go

Hälsningar från Kokkola! 

Det är metdoistkyrkans årskonferens i Kokkola. Jag är inte helt säker på vad jag göra här, men här är jag. Jag skall försöka träffa några vänner här i Österbotten eftersom jag nog inte kommer att åka hit under resten av sommaren. För tillfället sitter jag på förhandlingar. Jag borde göra mina essäuppgifter, men det är intressanta samtal på gång så jag lyssnar istället. Jag fick faktiskt gjort essä 1/3 på morgonen. YAY ME! Det är första gången jag skickar in en teologiuppgift i tid. Jag kan tänka mig att läraren (eller vad det nu heter) är mycket fundersam just nu. Hur sjutton har Ida skickat in en uppgift fyra dagar för tidigt? Jag är ganska nöjd just nu. Förhoppningsvis får jag gjort en till uppgift, eller ens en början på den.
En paus i Juustoportti, tradition!
Vi hamnade i en lång kö (pga vägarbete) och stod stilla i nästan 30 minuter. 
Förhandlingar. Datorn och pappren framme, men ingen essä. 
Jag vet inte om jag har så mycket mer att berätta. Det händer inte så mycket just nu, men nästa vecka SMÄLLER det! Jag kan dela med mig av en låt som jag gillar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar