söndag 8 juli 2012

Pitkä Kuuma Kesä ja mä ajon elää sen

Sitter för tillfället på tåget på väg till Lappvik. Jag är alltså på väg på mitt andra FDUV läger. Den här gången är det ett barnläger. Jag kom hem igår och är redan på väg till nästa läger. Men så går det när man jobbar. Jag är ganska trött. Jag träffade mina kompisar igår och for först o sova efter 4. Jättesmart, jag vet! Lite kaffe så blir det nog bra. Jag får ta konsekvenserna av mina val. Jag hade jätteroligt igår så jag klagar inte. Det är inte alltid man får samlat ihop hela kompisgänget!
Första lägret for riktigt bra. Jag skötte om en ganska lätt deltagare, så de va ganska chill. Vi hade ett super team av ledare och allting fungerade super! Det hände inte något desto värre och alla verkade trivas så allt som allt var det en lyckad vecka! På läger äter man ganska mycket och jag känner mej nog lite tom när jag inte har fått min mat 5 gånger per dag med regelbundna tider.
O hej, Spanien vann!!!! Wuhuuuuu! I love you guys and thanks David Silva, Jordi Alba, Torres och Mata (I think)!awesomeeeeeee!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar