lördag 14 juli 2012

I'm not asleep, but I'm not awake


Det här är så jag för tillfället!

Jag är dödstrött och utmattad. Det har varit två givande veckor men jobbet tar på krafterna. Man jobbar inte från 8-15 utan man är med dem 13h per dag i fem dagars tid. Man skall vara på sin vakt och göra olika saker. I den sekunden känns det inte men när man sedan går och lägger sej på kvällen märker man hur tungt det är. Men bättre sommarjobb kan man inte ha!

Nu har jag en ledig vecka sedan börjar min sista vecka på FDUV läger. Man skulle ju tro att jag kommer att ta det lugnt och samla krafter under den här veckan men NEJ. Imorgon skall jag med familjen till Kasnäs. Tidig väckning så att vi kommer snabbt iväg. Därifrån kommer jag hem på tisdag. Torsdag bär det av till Borgå för att ordna till Sandras HEJDÅ-fest, kommer hem på fredag lördag natt och på söndag skall jag redan på nästa läger. Jag säger bara: dit for juli!

Kanske jag också borde nämna att jag kom in till Vasa!! Jag är överlycklig och det känns som om mitt liv är påväg mot rätt håll. Att bli lärare har varit min dröm sedan jag var 11 år. Nu äntligen händer det och det känns bara så bra. Vasa, are you ready for me?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar