söndag 22 juli 2012

Even if we are miles apart, you'll be in my heart

Jag har världens bästa vän!



Tyvärr skall hon ge sig av till USA på hösten och jag kommer att sakna henne som en galning. Jag kommer att vara så lost utan henne. Jag kommer att sakna det att jag bara mitt i allt kan texta till henne någo random. Jag kommer att sakna våra underliga samtal. Jag kommer att saknar vår galna ideér. Jag kommer att sakna min bästa vän.

Samtidigt är jag glad för hennes skull. Hon får uppleva något som inte alla får. Allting hon kommer att se. Allting hon kommer att uppleva. Allting hon får lära sig. Allting hon kommer att få känna. Det kommer att bli ett bra äventyr för henne!

Även om det är svårt att låta henne gå så måste man ju tänka positivt. Och hej, ett år är inte så lång tid även om många tårar kommer att fällas!

PUSS&KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar