tisdag 22 maj 2012

You'll find us chasing the sun

Random fact about me: Jag avskyr sommarn!
Jag klarar inte av hettan. Jag känner mej obekväm och det är så äcklig att hela tiden känna sig svettig och kladdig, ush! Det får nog vara varmt, men temperaturen får hållas vid +15. Sådär att man kan gå med shorts om man vill och med farkkun om man så vill. Helt perfekt! Jag avskyr när solen gassar och allting bara snurrar. Så om ni träffar mej under sommarn så vet ni varför jag inte är på mitt bästa humör.

1 kommentar:

  1. sommarn e helt klar HUIPPPPPU! ja tycker de e sad, för de fanns ingen knapp som va felfelfel eller du e konsti eler ja tycker synd om dig.
    :D men jo, alla e olika. ja tycker synd om dig om de blir en minst lika varm sommar nu som förra sommaren! men nu ska ja UT TI SOLEN O VÄRMEN! :)

    SvaraRadera