fredag 4 maj 2012

and my heart heart heart is so jetlagged

Det har varit lite tyst här på min blogg. Jag har hela tiden funderat på att skriva något, men det flyter inte riktigt på. Det har varit en helt vanlig vecka. Eller det var ju vappen men eftersom jag inte gjorde något speciellt, bara hade tråkigt, så finns det inget att berätta. På onsdag var jag faktiskt till frissan. Färga det igen mörkt och jag bara älskar det! Hade nästan glömt hur bra mörkt hår passar på mej. Nu skall jag börja göra mej färdig för att idag far jag till UPPSALA! Jag åker dit så där annars bara med mamma. Jag kommer att shoppa otroligt mycket, tills Visa electron kortet säger stopp. Ha ett bra veckoslut alla!

2 kommentarer:

  1. Hejsan vart har du köpt din klänning till studentfesten? :)

    SvaraRadera
  2. Från en hemsida ;) www.halens.fi

    SvaraRadera