söndag 21 september 2014

det kan inte vara för alltid, det kan inte vara för alltid

GOD MORGON VÄRLDEN!

Söndagmorgon så varför inte blogga? Min vecka har varit ganska lugn. Jag har inte haft så mycket skola, vilket betyder att jag borde satsa på min nätkurs i teologi, men jag har ingen motivation. Det känns bara jobbigt att börja läsa och studera. Sommarlov är skönt, men det finns också en negativ sida av för långt sommarlov.

På torsdag startade Studentmissionen sin verksamhet med en Pizzakväll på torsdag. En mycket lyckad kväll! Pizzan var god, massor av nya människor och härlig stämning.
En full Kryptan! Härligt!
Pizzan är serverad.
På fredagkväll var det dags för Svenska Talande Klubben med Victor och Natten. SUPERNICE! Även om jag endast visste tre av deras låtar så var det feelis. Efteråt satt jag och Karin vid ett bord och mitt i allt märkte jag att Satin Circus satt vid bordet bredvid oss. Eller egentligen kunde man säga att de satt vid samma bord som vi.
Victor och Natten 
"Ska vi dansa hela natten lång.." - Svin på Rutin
På lördagmorgon när jag kom hem från Bodypumpen skrämdes jag av en hemsk syn. Det var som en bomb hade slagit ner i min lägenhet. Ofta brukar jag ha det ganska städigt, men ibland händer det att jag inte orkar. Det är ganska skönt att inte behöva tänka på hur det ser ut, men ibland är det bra att väckas med ett ryck.
Fråga mig inte varför datorn är på stolen, don't know. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar