söndag 27 juli 2014

Why you gotta be so rude?

Efter att ha levt med en kappsäck i en månad skall det bli skönt att packa upp och bara njuta av sista månaden i Nyland!

Äntligen en ledig dag. Igår kom jag hem från mitt sista läger. Det var ett barnläger men mycket annorlunda än det föregående barnlägret. Deltagarna var mer krävande och man kunde inte heller göra så mycket i grupp. Tiden gick lååångsamt och alla ledare var tacksamma över att lägret tog slut. I stora drag var lägret lyckat, men det var för alla ledare sista lägret så energin var inte i topp. Dessutom gör vädret att man inte riktigt orkar. Nu är denna lägersommar slut, nästa sommar igen.

Fast det ibland är jobbigt, så har jag nog det bästa sommarjobbet!
Veckan innan sista lägret var jag med familjen till Åland. En lyckad resa! Sevärdheter, shopping, simning, vackert väder, Mariehamn, god mat, båtresor, hotell, safari och fina familjen.

Fina familjen!
Mera familjebilder!











Besök på Kastelholms slott... 

... där vi fick prova medeltida huvudbonader. 

Supergod pizza på Bar Albin 
Viltsafari i Eckerö

Lite selfies med systrana

Vackert väder!

Vad skall jag göra nu? Jag skall vara hemma och vara missnöjd med vädret. Den här hettan tar kål på mig och jag orkar inte. Jag vill gärna ha sol, men jag vill inte ha hetta. Den här värmen är lite väl överdriven, vi klarar oss med mindre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar