tisdag 13 augusti 2013

They'll keep us apart and they won't to stop breaking us down

Jag har på senaste tiden haft lite ålderskris på gång. Det är ungefär fyra månader tills jag fyller 21. Det går kalla kårar på min rygg när jag tänker på det. Egentligen är inte 21 så gammalt, jag är egentligen ung. Man märker ändå att tiden går snabbt framåt. Vem hade tänkt sig att min lillasyster skall bli gammal nog för att köra bil? Det finns vissa dåliga sidor med att vara äldst. Man känner sig snabbt gammal när yngre syskonen når vissa milstolpar i livet. Till exempel har min lillebror konfirmation om några veckor. Det enda man kan göra är att inse faktum. Man blir inte yngre. Fast ibland känner jag mej som ett barn. Köpte t.ex. Pocahontas idag på loppis och till middag fick jag en egen tallrik med grönsaker eftersom jag inte tycker om kokta grönsaker, som resten av familjen åt snällt.


 Det har gått två veckor och tre dagar sedan Muse keikkan. Jag har fallit i någon slags Muse trans. Muse är det enda jag lyssnar på för tillfället. Jag lyssnar på det just nu. För tillfället lyssnar jag på Resistance av Muse. Kanske det här inte varar för alltid, men hoppeligen en del av det.

Gotta love this band! <3 
Lyssnalyssnalyssna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar