lördag 24 augusti 2013

Do the Harlem Shake!

Sitter på jobbet och har det ganska tråkigt. Det finns inte så mycket man kan göra. Fast inte vet jag om jag skulle göra något smartare ifall jag satt hemma. Nu gör man ju ändå något vettigt.
Under veckan har jag gjort ett av mina bästa inköp någonsin! Jag köpte alla Alias säsonger (5st) för endast 25€!! Helt galet. Det lönar sej att gå in på huuto.net för ibland kan man fynda och riktigt rejält. Jag hade först tänkt köpa dom någon annanstans ifrån men när jag kollade på priserna kostade en säsong nästan 20€. Det finns inget annat att säga än: vilket lyckat köp! På tal om köp så är det livsfarligt att åka till Ikea. Jag har en bostad som jag trivs i och som är fixad klart. Ändå skulle jag köpa olika saker till bostaden även om det inte behövs. Ikea är farligt och man kommer aldrig ut därifrån utan något i handen, men jag bara älskar Ikea! 

    Mitt underbara köp!

Ps. Det finns endast en människa som vet vad Harlem Shake har att göra med detta inlägg. Känn dej ärad! 

2 kommentarer: