onsdag 8 juni 2011

Hangö, Hangö, Hangö!

Tittar ut genom fönsret i Hangö metodistkyrka. Vilken härlig stad! Gamla byggnader, fina gator och annars bara somrigt. Jag är tyvärr inte här för att njuta av allt det som staden har att erbjuda. Jag går nämligen pa Hangö sommaruni. Har kurs i både finska och engelska. det har varit helt okej. Engleskan e helt kiva, lärarn e chill o kan lära bra. finskan e sen en helt annan sak.. jag kan inte förstå att det inte kan finnas någå ordentliga finska lärare. kanske jag borde bli en? nää, kanske ändå int. för alla som inte ha varit i Hangö så d lönar sej nog att fara. det finns så mycket vackert hit :) Väckning imorgon kl. 7.30, awesome! fast nu e d bara kvar torsda o freda!! fast okej sen blir d ännu 1 vecka hit o sen börjar sommarlove ordentligt :D



Vackert!


Mitt hem, Hangö metsku


Love

1 kommentar:

  1. Sidu, sidu...kul att du bloggar igen. Hoppas du haft det bra i Hangö och hunnit njuta av solen liite i alla fall...

    SvaraRadera