onsdag 15 juni 2011

Day 1–A photo of yourself and a description of you.


Jag heter Ida. 18 år gammal men känner mej som en 10-åring. Skall börja mitt tredje år i gymnasiet, ABI! Jag spelar innebandy, världens bästa sport. Jag är kristen och är med i kyrkans verksamhet. Jag är en mycket glad och äventrysvillig tjej. Tycker om nya grejer och försöker iaf alltid göra något annorlunda! Samtidigt är jag mycket organiserad och självständig. Jag bryr mej om alla runt om mej (även om det ibland kan vara svårt) och älskar mina vänner. Jag är lite annorlunga än de flesta tjejer. Ibland känns det som om jag skulle vara en kille. Lyssnar på rock/metal och älskar kriminalromaner. Jag älskar livet och älskar att ibland bara ta det lugnt och ta emot allt det goda. Jag vill göra det bästa med mitt liv, det som är planerat just för mej! Jag kan vara lite jobbig och talar ganska högt. Vissa dåliga sidor har vi väl alla, hemligheten är att man måste fokusera på det som är bra med en själv ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar