lördag 11 juni 2011

Boyz will be boyz


Hade en nice kväll igår! åkte iväg till Sibbo för att chilla me några dudes. jag va då den enda flickan bland typ 6 st. killar. det va nog riktit kul! ibland är det bra att få vara med bara killar, för d e så annorlunda o mer rolit än att vara flickor (ibland). Flickor ta inte illa upp, men så e d nu bara :P vi spela, eller dom spela, futis typ i några timmar. jag förstår inte hur dom orka spela i hettan o att dom orka spela så länge som dom gjorde!! kan int göra någå annat än att lyfta hatten. jag orkar typ aldrig ens fara på länk på sommarn för att d e så sjuttons hett. efter futisen blev det grillning o chill. Nice va d enda tills myggorna kom -.- för min del så sku dom kunna dö.. fast nu finns d väl en mening me att dom finns, dom sku bara kunna låta bli att suga blod! så allt som allt hade jag en awesome kväll :D Tack gubbar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar