torsdag 30 juni 2011

Da Bitch


senaste dagarna har jag infunnit mej på stranden. alltså Beach = bitch, typ! De e smått bitchigt att ligga vid stranden flera timmar utan några tecken alls på att man gjort det. det enda jag har fått är brända ögonlock o panna + andra ställen jag inte orkar räkna upp. Kanske det bara lönar sej för mig att bli hemma och bara läsa hälsokunskap. Jag har faktiskt gjort upp en plan vilka sidor jag skall läsa för att bli färdig med bok 1/4 under den här veckan. jag har faktiskt också hållit mig till den. i fortsättningen är det bara att använda solkräm med skyddsfaktor 50 och bara acceptera att jag alltid kmr vara en blekfis (vilket jag nog redan på ett sätt har accepterat). Så länge det är varmt väder så finner man mej vid stranden ;) är lite tvungen på ett sätt att fara dit, men bättre o ligga där o få lite D-vitamin (hälsokunskapen börjar brain washa mej) än ligga hemma!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar