måndag 3 augusti 2015

Come and get it if you really need it

Under sommaren har jag en tendens att köpa lite extra mycket. Jag tror att jag har extra pengar även om jag vet att jag har ett till studieår jag borde spara pengar till. Jag har dock blivit bättre på att köpa sådant som är nödvändigt. Det finns många plagg i mitt klädskåp som har blivit för stora för mig. Det är mycket som hänger på mig och inte alls sitter bra. Jag har köpt nya t-skjortor och shorts, träningskläder och skor.

Det här är några av mina favoriter:

Det här är mina absoluta favoriter! Nike Air Max Thea. De är såååå sköna och snygga! Jag har länge villa ha ett par Nike skor och nu när lönen droppa in på kontot så slog jag till. 

Den här skjortan fick jag på köpet då jag köpte två par shorts. En 30€ kragskjorta, gratis! Det är bra med skjortor man kan sätta på sig då man har värsta "klädångesten" och ändå se snygg ut. 

De här byxorna har varit sommarens räddning, speciellt under lägren. Det har ju inte varit en så varm sommar, så långbyxor har varit ett måste. På läger har det varit skönt med annat än jeans eftersom man är så aktiv. 
Den här t-skjortan är alldeles underbar! Jag tittade in i mitt klädskåp och insåg att alla mina kläder är så tråkiga i färgen. Jag letade efter något färggrant och denna hoppade rakt in i min famn. 


Till sist, kolla in den här låten! <3 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar