tisdag 28 juli 2015

all about you and I

Jag kom hem på lördag från mitt sista läger och samtidigt sista arbetsvecka. På lördag hann jag även besöka Suuret Oluet, Pienet Panimot tillsammans med några andra ledare. Den här veckan måste jag skriva en hemtentamen. Deadlinen är på söndag, så jag börjar få lite bråttom. Det här är så typsikt mig! Jag kan aldrig göra något i tid. Jag har lite svårt att koncentrera mig eftersom det händer så mycket runt mig. Jag skulle behöva ett eget hörn hemhemma där jag kunde skriva och läsa i lugn och ro, men det enda jag har är en säng. 

Jag skall fortsätta läsa. Får se hur det går. Jag skall dessutom försöka uppdatera bloggen lite oftare! Det finns så mycket jag kunde dela med mig och berätta om. Nu får det duga med en av mina favoritlåtar. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar