måndag 6 juli 2015

Ride the ferris wheel in the moonlight

Det var en tid sedan, så nu blir det en bildbomb! Jag är väldigt dålig på att ta bilder så mycket kommer att bli osagt. Här kommer en kort summering av sommaren hittills. 


Finns sommarteater: LasseMajas Detektivbyrå. Anton var med i årets pjäs så vi såg premiären i början av juni. Den var riktigt bra och jag skulle rekommendera er att se den, men tyvärr är alla föreställningar över. Anton spelade trollkarl! 

På midsommaren träffade jag dessa fina! Vi grillade, catchade upp och hade en super kväll tillsammans!  Nog är man lyckligt lottad när man har så underbara vänner!

Sommarens absoluta höjdpunkt är nog Provinssi! Inte ens regnet kunde stoppa mitt toppen humör! Vi var på Provinssi endast för att se Muse och det var värt det! SÅ BRA! 

Matt <3 Vi hade superbra platser och jag var helt svettig efter att de hade spelat klart. 

Konfettiregn!! SÅ AWESOME! 

Solen skiner! Mitt hår har blivit långt under sommaren och jag skall först till frissan i augusti så får se hur långt det har hunnit växa tills dess. 

Bara tre dagar efter Provinssi for jag med Sofia på One Directions konsert. Vi gick förbi hela kön, eller jag fick lov att fara in en helt annan väg, vilket var tacksamt när jag hade Sofia med mig. Det var en rolig kväll och jag är glad över att jag fick ta Sofia med mig. Nu har hon fått uppleva en stor konsert. 




Jag kom hem från mitt första läger för några dagar sedan. Det känns skönt att sommarjobbet har börjat! Det har blivit lite långtråkigt ibland och man har känt sig ganska lat. Nu har jag en vecka ledigt och sedan har jag två läger efter varandra. Bilden är tagen från Raseborgs sommarteater: Emil i Lönneberga. Det  var en av våra utflykter under barnlägret. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar