måndag 8 april 2013

I'm a coward because of you

Välkommen tillbaka till mitt liv efter flera dagar av musik! 

Jag är inte en person som tar så mycket stress. Jag tycker det är onödigt att stressa allt för mycket. Lite stress är alltid bra men om man mår dåligt på grund av stress är det inte okej. Då är det nog dags att göra något annorlunda och verkligen fundera på vad man prioritera och hur man göra saker. Som ett litet tips. Jag är inte stressad men känner en liten press. Jag får sommarlov om 5 veckor och jag har 17 uppgifter som ännu borde fixas. Flera av uppgifterna är stora projekt som man borde börja på. Problemet är att vi inte har fått så mycket instruktioner så det känns jobbigt att börja med en uppgift man inte förstår och inte vet hur man skall göra. Jag kommer att klara av den här våren, det vet jag redan! Nu är det bara att kämpa vidare.

Jag har inte ännu fått kryssa av något från listan. 

Från deprimerande saker till underbara nyheter! Kanske någon av er kommer ihåg att jag var på en roadtrip till Kokkola för att se volleyboll. Jag har blivit STORT fan av Kokkolan Tiikerit (och volleyboll) och jag har följt med deras matcher. Förra veckans torsdag säkrade Tiikerit finalplats. Finalerna börjar på lördag! Jag är riktigt på G och väntar med iver på när Tiikerit vinner guld. Troligtvis blir det några till matcher jag skall på. Dessutom börjar lätkän MM-kisat om 25 dagar! Can't wait! Först Tiikerit sedan blir det Leijonat. Härlig vår med sport på kommande. 

Tiikerit mot final. Källa.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar