onsdag 27 februari 2013

If you liked it then you should have put a ring on it

Satt hemma och bläddrade i en tidning. Fastnade på en speciell sida. Det var en sida med fina, glittrande och skimrande små underverk. Något som förändrar ens liv på ett eller annat sätt. Något man får bära hela livet ut med en stor stolthet. Ett beslut som görs endast av kärlek. Den som inte ännu har förstått så talar jag om förlovningsringar. De är så fina! Jag kanske har skippat några steg innan det, men inte är det ju fel att titta på snygga ringar.
Jag skulle villa ha en ring, som är av ordentligt material, en som jag kan ha på mej varje dag. De är så dyra så jag som en fattig studernade har inte råd med en. Jag kan inte ha på mej "fejk ringar" eftersom jag får helt blått runt där ringen har varit. Ännu en dag får jag ha på mej fina ringar!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar