söndag 3 februari 2013

and I was like baby baby baby Ooh!

Har haft en sådan beibi-feber under veckoslutet att det inte är sant! Det har varit en konferens i Vasa under helgen och jag har varit på några möten. Det fanns så många söta, gulliga och härliga beibisar där med sina föräldrar att jag trodde jag skulle dö. Hade lust att smuggla med mej en av beibisarna i min väska, men det blev inte något av det. Jag älskar små barn! Sku kunna skaffa mej en egen.

Ta det lugnt! Jag skall inte skaffa barn, i alla fall inte nu. Först måste man ju hitta en man och gifta sig vilket kan ta några år ännu. Under tiden kan jag bara njuta av att titta på andras barn som gläder min dag och förundras över dessa små varelser. Jag gläds redan nu över andras små mirakel, tänk sen när man får ett eget litet mirakel hur stor glädjen kommer att vara då.

Jag som beibi

ps. tycker det är roligt att stava baby som beibi. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar