fredag 10 februari 2012

Textkompetens, 4 kg godis & Lärarmiddag

HELLLOOOO FRIDAY!!

Idag som säkert ALLA vet vid det här laget har det varit första delen av modda skrivningarna. Textkompetens! Det gick väl helt okej, man får väl hoppas på det bästa.
När jag kommer från skrivningarna får jag abikarkkina jag beställde, alltså 4kg = 12 askar med Fazers olika choklader. Gissa om alla lite kolla på en i tåget när man hade 12 askar choklad i sin famn?
Snart skall jag göra mej färdig för lärarmiddagen. Det är lite synd att så många av mina kompisar inte kommer, men jag tror nog att det blir en riktigt lyckad kväll! Tyvärr så blir jag inte på efterfesten.. Skall vakna tidigt imorgon och så är det begravning så jag vill inte vara helt trött och dåsig.

Ha en bra fredag alla, WOHOO!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar