onsdag 22 februari 2012

En Hårresande Berättelse

Jag kan inte sitta och läsa flera timmar i sträck, så idag valde jag som paus att kolla på en film. Kollade denna film:



Älskar filmen! Den är bara helt för underbar. Ni får tycka att jag är löjlig som kollar på ritade filmer, men ibland är det faktiskt skönt att koppla av och se något gulligt. I alla fall om man sitter och läser psykologi.. Jag rekommenderar filmen varmt! Kom ihåg att ha flera näsdukar framme för tårarna bara rinner (okej, kanske inte helt men nästan). Det som jag mest gillar med filmen är att den inte är en typsik prinsessfilm. Visst träffar hon ju sin prins och de lever happily ever after, men den är ändå annorlunda. Personerna är mer trovärdiga och mänskliga. För dem som inte fatta: KOLLA FILMEN!

4 kommentarer:

  1. Ja älskar oxo filmen! :D helt ljuuvlig!

    SvaraRadera
  2. Ja ha länge vilja se den :D Verkar helt skit bra! :DD Ja ha int hunni fråga av dig, men va tyckte d om min julklapp ti dig? :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. den e helt sika bra ;)) kanske vi borde ordna en filmkväll o se den! fast efter skrivningarna först... Joo, tack så mycke :D Jättefin!

      Radera
    2. Jo ja har tid när som hälst, förutom när ja har mina dejourer :DD

      Radera