torsdag 19 januari 2012

Väggen som kom emot

Det finns bara vissa skeden i livet som man bara måste säga NEJ! Idag måste jag bara inse att "nej, nu klarar jag inte mera." Jag måste för tillfälligt sluta innebandyn, vilket inte var ett lätt beslut för att jag älskar det så mycket! Jag har inte fått mina astmamediciner på över 2 månader och det börjar kännas otroligt tungt nu. Det känns ibland t.om. tungt att gå ute. Det är ingen ide' att jag går till träningarna eller matcherna när jag knappt orkar göra något. Tempot är ändå så pass hårt att jag inte hänger med. Så jag måste själv göra saker så som jag orkar och det kan jag inte göra om jag är med i ett lag. Vi skall se hur det blir! Nu borde man väl ha mer tid till skrvningarna, men samtidigt måste man ju ändå röra på sig på något sätt. Det blev ett litet angstigt inlägg, men ibland är inte livet så lätt.

"But you gotta keep your head up, oh
And you can let your hair down, eh.
You gotta keep your head up, oh
And you can let your hair down, eh.
I know it's hard, know its hard,
To remember sometimes,
But you gotta keep your head up, oh,
And you can let your hair down, eh."

-
Andy Grammer-

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar