lördag 7 september 2019

Now I'm stronger than yesterday

I februari skickade jag ett meddelande till min kompis och fråga "Skulle du vara intresserad av att delta med mig i Tough Viking?". Jag fick väldigt snabbt ett svar att "Såklart!". Min tanke var att jag sku ha ett mål med min träning och att det skulle fungera som en motivation. På våren var jag väldigt fokuserad och träningen gick väldigt bra. Sedan kom maj. Det var stressigt och jag var ganska utmattad. Dessutom höll jag på att förbereda mig inför Zimbabwe resan (som jag inte visste något om i februari när vi anmälde oss). I Zimbabwe kan jag säga att det inte blev något tränat. 

Efter resan så har det nog tagit sin tid att komma igång med träningen igen och jag har nog inte varit fokuserad. Tough Viking bara närmade sig och jag hoppades på att jag skulle bli ordentligt förkyld så att jag inte skulle behöva springa loppet. 

Idag kan jag säga "I MADE IT"! Jag har varit nervös hela veckan, men jag blev väldigt lugn när jag hörde att många personer inte klarar av alla hinder. Att det nästan är omöjligt. Jag kan säga att det blev några straffrundor och vid vissa hinder så satt jag på min kompis axlar för att klara av det. Helt i slutet fick vi dessutom hjälp av några främlingar. 

Det jag är mest stolt och nöjd över var att jag faktiskt orkade springa största delen av loppet som är 10 kilometer långt. Vid mitten av loppet var det en väldigt lång sträcka som vi skulle springa i skogsterräng och backar. Då tog man det nog lugnare, för man var rädd att man skulle trampa fel eller falla. 

Hela loppet var nog helt sjukligt kul! Och lite sjuk i huvudet får man vara när man deltar i något sånt här. Alltid roligt att hamna simma tre gånger i Tölöviken och dessutom i slutet hamna ta ett isbad. Jag tyckte väldigt mycket om de hinder där jag fick krypa och bära olika saker. De värsta var nog sådana hinder där jag skulle hänga i rep, ringar eller plattor. Jag visste redan i förväg att jag inte skulle klara av dem eftersom jag inte har tillräckligt med överkroppsstyrka. Men jag är väldigt nöjd över att jag klara av över hälften av hindren utan någon annans hjälp! 

Superroligt och det kan nog hända att vi kör nästa år igen!

Efter loppet! Det kanske inte syns, men vi är alldeles dyblöta vid det här laget!

10 kommentarer:

  1. Det var helt sjukt siisti. Ingen klarar alla. Eller jo, några men int vi vanliga dödliga. Nästa år igen definately!

    SvaraRadera
  2. Jag är glad över att dela mitt vittnesmål här, jag är brenda och har varit gift för länge sedan, var nöjd med mitt äktenskap, inte förrän det fjärde året i vårt äktenskap, när min make började lyssna på skvaller om att jag inte var trogen till vår äktenskapliga löften, jag försökte få honom att förstå att det hela var en lögn, men han förlorade kärlek, förtroende och förtroende för mig. Så vi blev gnagande par och fyllde sedan för en skilsmässa, senare blev vi separerade. Två år efter vår skilsmässa försökte jag leva ett normalt liv men jag kunde inte, så jag inledde en sökning på hur man skulle få tillbaka min man, och då hänvisades jag till Dr. IZOYA, en stor och mycket andlig man som älskade en kärlek stava för mig och fick min EX att återvända till mig inom 48 timmar. med glädjen och lyckan i mig släpper jag hans kontakt, drizayaomosolution@gmail.com. Ta kontakt med honom, han är verkligen en stor och mäktig man. Hjälper också till att följa frågor ...
    (1) Stop Divorce (2) End Barrenness (3) Behöver andlig hjälp (4) Alla typer av stavning

    SvaraRadera
  3. Det här är webbplatsen jag läste om DR ISIKOLO och kontaktade honom för att hjälpa mig att få min ex -pojkvän tillbaka att gifta sig med mig under den här månaden och jag har kommit tillbaka hit för att skriva ett inlägg om honom. jag heter Kristina Anton. DR ISIKOLO hjälper dig att lösa ditt problem oavsett vad du går igenom. Inlägg om en stavningshanterare är väldigt konstigt för mig eftersom jag aldrig trodde att jag skulle kunna säga att jag fick hjälp av en stavningshanterare för att få tillbaka min ex -pojkvän till mig efter 3 års kontakt. Jag läste om hans voodoo -stavning från andra webbplatser och kontaktade honom för att hjälpa mig och på mindre än 48 timmar ringde min ex -pojkvän till mig och jag var glad att han vill komma tillbaka till mig. Vi träffades på fredagen och han föreslog mig. Det var den vackraste ringen. Snälla alla här ute, kontakta läkare för att lösa ditt problem åt dig och göra dig nöjd med ditt förhållande som skadar dig. Kärlek är den bästa känslan som någonsin upplevts. Maila honom på: isikolosolutionhome@gmail.com Du kan också Whatsapp honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  4. Hej jag är här för att sprida denna goda nyhet till hela världen om hur jag fick tillbaka min ex -kärlek. Jag blev galen när min man lämnade mig för en annan tjej förra månaden. Men när jag träffar en vän som presenterar mig för DR ISIKOLO, den stora budbäraren till oraklet som han tjänar, berättade jag mitt problem för DR ISIKOLO om hur min före detta kärlek lämnade mig och hur jag behövde för att få ett bra betalande jobb. Han sa bara till mig att jag har kommit till rätt ställe där jag kommer att få mitt hjärtsug utan några biverkningar. Han berättade vad jag behöver göra och jag följde och det var gjort. Under de kommande två dagarna ringde Min kärlek till mig i telefonen och sa förlåt för att jag levde innan dess och även under nästa vecka efter att min kärlek ringde mig för att be om förlåtelse och jag fick också ett nytt jobb. Inga problem är för stora för att han ska lösa. Kontakta honom direkt på hans kontakter nedan
    webbplats: https://isikololovetemple.com
    e -post: isikolosolutionhome@gmail.com
    WhatsApp: +2348133261196.

    SvaraRadera
  5. Hjälp mig att fira Dr Isikolo för hans stora hjälp. Jag är en av dem som sa att jag aldrig kommer att ringa en psykiker eller en trollkarl eller vad som helst för att hjälpa mig med mina problem - minst av alla mina kärleksproblem, men jag nådde den punkten där jag visste att jag behövde lite vägledning, och jag är så glad att jag hittade den här mannen som heter DR ISIKOLO. När jag nästan förlorade David i en av våra dumma slagsmål och ständiga bråk (han gjorde slut med mig) trodde jag att jag hade tappat allt. Jag gråter hela dagen och tror att han aldrig kommer att komma tillbaka till mig igen. Jag läste så många vittnesbörd om Dr Isikolo kärlek stavning, hur han hjälpte till att få tillbaka ex älskare tillbaka. Jag mailade honom snabbt. och få också tillbaka min man med sin kärlek. Och när jag var som mest desperat utnyttjade han inte mig för att han är ärlig. Du utförde en mycket bra service för en person i verkligt behov. Jag vet inte hur du gjorde det, eller hur denna kärleksförtrollning fungerar, men allt jag vet är att DET FUNGERAR och min man återvände till mig på 48 timmar som han lovade mig !! Davis, min man och jag är lyckligt tillbaka tillsammans, och jag kommer alltid att vara tacksam mot Dr Isikolo. mejla honom för alla typer av hjälp som är mycket skicklig och pålitlig för hjälp: isikolosolutionhome@gmail.com eller så kan du också WhatsApp/SIGNAL honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  6. Jag är mycket förvånad över den mirakulösa upplevelsen och underverken hos Dr Isikolo som har spridits på internet och över hela världen. Hur han underbart hjälpte människor över hela världen att återställa sitt förlorade förhållande. Jag kontaktade honom efter att ha gått igenom så många vittnesbörd från olika människor om hur han hjälpte till att få tillbaka exälskaren, jag berättade om min man som övergav mig för ungefär 8 månader sedan och lämnade hemmet med allt jag hade. Jag blev förvånad när han bara sa till mig att le och ha vila i sinnet som försäkrade mig om att han kommer klara allt på bara 48 timmar. Efter den andra dagen som min man ringde mig var jag bara så chockad. Jag valde samtalet och kunde inte tro mina öron, han bad verkligen om att jag skulle förlåta honom och han kom hem och fick också mycket fina presenter bara för att han skulle bevisa sin kärlek till mig. Om du behöver en effektiv och verklig stavning för alla problem i ditt liv kan du kontakta Dr Isikolo på hans e -post isikolosolutionhome@gmail.com eller så kan du också WhatsApp/Viber honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  7. Jag är mycket förvånad över den mirakulösa upplevelsen och underverken hos Dr Isikolo som har spridits på internet och över hela världen. Hur han underbart hjälpte människor över hela världen att återställa sitt förlorade förhållande. Jag kontaktade honom efter att ha gått igenom så många vittnesbörd från olika människor om hur han hjälpte till att få tillbaka exälskaren, jag berättade om min man som övergav mig för ungefär 8 månader sedan och lämnade hemmet med allt jag hade. Jag blev förvånad när han bara sa till mig att le och ha vila i sinnet som försäkrade mig om att han kommer klara allt på bara 48 timmar. Efter den andra dagen som min man ringde mig var jag bara så chockad. Jag valde samtalet och kunde inte tro mina öron, han bad verkligen om att jag skulle förlåta honom och han kom hem och fick också mycket fina presenter bara för att han skulle bevisa sin kärlek till mig. Tja, om du behöver en effektiv och verklig stavcaster för problem i ditt liv kan du kontakta Dr Isikolo på hans WhatsApp/Viber honom på +2348133261196.

    SvaraRadera
  8. Jag heter Emanuela Dino. Efter att ha varit i ett förhållande med pojkvän i sju år gjorde han slut med mig, jag gjorde allt för att få tillbaka honom men allt var förgäves. Jag ville ha tillbaka honom så mycket på grund av den kärlek jag har till honom och jag bad honom med allt, jag gav löften men han vägrade. Jag kontaktade en trollformler som heter DR ISIKOLO som kunde hjälpa mig att besvärja honom för att få tillbaka honom men jag är typen som aldrig trodde på trollformel, jag hade inget annat val än att prova det, jag mailade trollformaren och han berättade för mig där var inga problem att allt kommer att ordna sig innan två dagar, att mitt ex kommer tillbaka till mig innan tre dagar, han förtrollade och överraskande nog den andra dagen, klockan var runt 16.00. Mitt ex ringde mig och vi löste skillnaderna och vi är lyckliga tillsammans nu. Vem som helst kan behöva hjälp av trollformaren, hans e-post: isikolosolutionhome@gmail.com eller hans WhatsApp/Viber honom på: +234-8133261196.

    SvaraRadera
  9. Jag förlorade min fästman och jag var känslomässigt traumatiserad och funderade på självmord så många gånger. Hans frånvaro krossade min värld och jag hade inget annat att leva för eftersom vi håller ihop i goda och svåra tider i så många år. Jag gjorde allt jag kunde för att gottgöra men han gick och föll för en annan kvinna. Jag sökte hjälp på olika sätt och inget fungerade förrän jag kontaktade Dr Joe. Jag var först skeptisk om han skulle kunna hjälpa mig med mina problem. Till min största förvåning försäkrade han mig om att han återvände till mig och det hände säkert när han gjorde jobbet åt mig. Han återvände till mig efter 2 dagar och jag blev förvånad. Dr Joe är en ärlig kärleksläkare och jag är fylld av tacksamhet för att jag har återställt min lycka. Han är bra på att hjälpa människor och misslyckas aldrig. Hans e-post är: drjoesolutionspells@gmail.com eller His WhatsApp +1 330-694-6798

    SvaraRadera
  10. Jag är Anna Hoblakova. DR ISIKOLO med sina stora krafter återställde mitt hem och den lycka jag delade med min man och det är verkligen något jag är evigt tacksam för. Det hände att jag var hjälplös och nedslagen i nästan ett år när min man lämnade mig på grund av äktenskapsproblem som vi stötte på. Jag gjorde allt jag kunde för att rädda mitt äktenskap och ingenting fungerade förrän DR ISIKOLO kom till min räddning. Han hjälpte mig och kärleken och lyckan jag delade med min man återställdes och mer fantastiskt. Jag vet att det låter konstigt om han verkligen kan hjälpa någon, men han är 100% garanterad att inte göra dig besviken när han försäkrar dig om att ha önskat resultat efter 48 timmar. Han kan hjälpa dig också om du är villig att ge honom chansen att göra det. mejla honom nu via: isikolosolutionhome@gmail.com eller sms:a honom på WhatsApp eller Viber honom på +2348133261196

    SvaraRadera