fredag 5 juni 2015

My mind, was lost in translation

Vet ni känslan då ens favorit artist eller band ger ut ett nytt album? Jag hoppas ni vet! Idag har jag haft den underbara känslan. Det efterlängtade Muse albumet kom ut idag! Nu vet ni vad jag kommer att lyssna på resten av sommaren. Just sayin'. Dessutom är det bara 19 dagar kvar till Provinssi! Jag har svårt att skriva det här inlägget eftersom jag går på övervarv. Så mycket roligt och spännande kommer att hända de närmaste veckorna! 

På måndag åker jag upp till Vasa för att delta i en specialpedagogik kurs "Utvecklingsstörning och autism". Det låter intressant och jag hoppas det kommer att bli givande föreläsningar och en givande kurs i sin helhet. Om tre veckor blir det sedan Muse (Provinssi) på onsdag och One Direction på lördag. Jag kommer att vara döv efter den veckan har jag på känn. 

Desto mer har jag inte att berätta! 
ROCK ON! snart snart snart snart snart snart!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar