måndag 16 februari 2015

the story of my life

"Inlämningen är försenad med 16 timmar 45 minuter"

Jag måste bara få säga, nu är jag nöjd över mig själv! Jag hör till de där som inte kan lämna in uppgifter i tid. Jag jobbar inte väl ihop med deadlines. Det är en annan sak om man t.ex. skall anmäla sig till något. Då fixar jag deadlinen. Genast om det handlar om en skoluppgift, jaa, då är det jobbigt att få den gjord i god tid. De få gånger jag har fått gjort uppgifter i tid är om läraren har hotat med något. Jag gick en kurs där läraren hade som regel att om uppgiften var en dag försenad sänkte han vitsordet med ett steg och om den var tre dagar försenad sänkte han vitsordet med två steg. Idag får jag vara nöjd över mig själv! Det har inte ens gått ett helt dygn och uppgiften är redan inlämnad. Yey!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar